Saturday, April 23, 2011

Coming Soon at Firzara Collection!

Hai. Assalam semua.

Selamat berhujung minggu…kalau malas nak keluar shopping tu, bolehla shopping di Firzara Collection ya…

Okay, so jom kita tengok apa yang coming soon di Firzara Collection ya…InsyaAllah dalam masa seminggu ini barang akan ada…Soon can be anytime right?

 

Petit Perfumes

Saya akan restock petit perfumes nih lagi…memandangkan sambutan yang hangat terutamanya terhadap Kaloo perfumes, dan juga demeter spray cologne. Anda boleh juga buat pre-order ya…request nak perfume apa. Saiz apa. Firzara Collection akan cuba mendapatkannya dengan harga yang berpatutan. Setakat ini semua yang beli berpuas hati. Alhamdulillah.

 

Visuel Kaloo classiquessmall

 

Tudung Bawal Paris Sulam

Lagi koleksi tudung bawal paris…kali ini sulam pula ya. Sulam di kepala dan keliling…Ini pun boleh juga request nak warna apa…pre order.

 

KPSPH09

 

Tudung Bawal Paris Manik

InsyaAllah lagi banyak warna akan tiba…memang ramai yang berminat. Jangan lepaskan peluang untuk bergaya, ke pejabat atau berjalan-jalan. Tadi saya pakai ke pasar tani semua mata memandang…mungkin ada yang cakap buruk, tapi saya yakin mereka pandang kerana tidak pernah lihat orang lain memakainya. Bukan tiada tetapi jarang. Ini bukan shawl ya…ini tudung bawal empat segi tu…pakai macam biasa jerr.

 

KPGCP24

 

Kain Pasang

Lagi koleksi kain pasang yang cun saya akan upload…tunggu!

 

39448_109210529151285_100001870155449_77289_8174314_n

 

Firzara Pre-Loved Items

Owh ya this gonna be the highlight of the week…saya akan let go my koleksi baju-baju yang pernah dipakai sekali/dua kali…yang berkali-kali saya tak let go ya…Dan semua nih saya hanya let go yang mana keadaannya masih elok seperti baru. Jika ada kecacatan saya akan nyatakan.

 

preloved

 

Stay tuned!


Enjoy shopping! Terima kasih kerana memilih Firzara Collection