Wednesday, February 22, 2012

NEW! Vintage Dress

Saya dah mula jatuh cinta pada vintage dress! Saya harap anda pun suka juga! Sorry, items tak banyak sangat…kalau dapat sambutan, next time saya hunting lagi ya…buat masa ini, ni saja yang ada.
p/s : Ukuran tepat saya belum ukur, so kalau berminat saya akan inform nanti ya.

Kod : FCV001 (SOLD OUT)
Material : Chiffon with lining. Getah di pinggang. Button boleh buka.
Saiz : Muat untuk saiz M to L
Harga : RM50 termasuk pos ke Semenanjung. S/S RM52


Kod : FCV002
Material : Cotton. Button di dada boleh buka.
Saiz : Muat untuk saiz M to L
Harga : RM50 termasuk pos ke Semenanjung. S/S RM52


Kod : FCV003  (SOLD OUT)
Material : Cotton Bersulam. Tali di pinggang boleh ikat/tanggal. Button boleh buka.
Saiz : Muat untuk saiz M to L
Harga : RM45 termasuk pos ke Semenanjung. S/S RM47


Kod : FCV004
Material : Velvet. Button boleh buka.
Saiz : Muat untuk saiz S to L
Harga : RM39 termasuk pos ke Semenanjung. S/S RM41


Kod : FCV005  (SOLD OUT)
Material : Linen. Tali di pinggang (belakang). Button boleh buka.
Saiz : Muat untuk saiz S to L
Harga : RM39 termasuk pos ke Semenanjung. S/S RM41


Kod : FCV006
Material : Polyester with lining. Button boleh buka.
Saiz : Muat untuk saiz M to L (dada 38-40 inci)
Harga : RM33 termasuk pos ke Semenanjung. S/S RM35


Enjoy shopping! Terima kasih kerana memilih Firzara Collection